Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Battlefield 3

+7
R1TM1X
dimply
Miiichaelll
topjoint
Marcquez
THOR VL
domigees
11 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL zo sep 04, 2011 1:50 am

Marcquez schreef:Ik heb toch mijn vragen over die auto-repair functie

http://www.9lives.be/games/battlefield-3/nieuws/zelfhelende-voertuigen-in-battlefield-3

zolang dit maar niet in de hardcore mode zit, want dat is het enige dat ik zal spelen Smile

Eindelijk nog een hardcorefreak ! De laatste tijd moet ik me steeds weer aanpassen aan die softcoremannen die een killcammeke nodig hebben en de vijand zo nodig moeten kunnen highlighten om erop te schieten. Evil or Very Mad
Sinds de meesten zo spelen is de zin om te gamen ver over.
Kom nog ne keer online, Marcquez, kunnen we nog eens hardcore spelen !

Ivm die auto-repair-functie heb je gelijk, dat ze dat vlug in softcore stoppen. pig
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  dimply zo sep 04, 2011 3:59 am

Dit duid duidelijk op mij

De laatste tijd moet ik me steeds weer aanpassen aan die softcoremannen die een killcammeke nodig hebben en de vijand zo nodig moeten kunnen highlighten om erop te schieten.
.

Sorry dat ik een noob ben in de shooterwereld en geen hardcore gamer zoals jullie ...

dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees zo sep 04, 2011 5:00 am

THOR VL schreef:
Marcquez schreef:Ik heb toch mijn vragen over die auto-repair functie

http://www.9lives.be/games/battlefield-3/nieuws/zelfhelende-voertuigen-in-battlefield-3

zolang dit maar niet in de hardcore mode zit, want dat is het enige dat ik zal spelen Smile

Eindelijk nog een hardcorefreak ! De laatste tijd moet ik me steeds weer aanpassen aan die softcoremannen die een killcammeke nodig hebben en de vijand zo nodig moeten kunnen highlighten om erop te schieten. Evil or Very Mad
Sinds de meesten zo spelen is de zin om te gamen ver over.
Kom nog ne keer online, Marcquez, kunnen we nog eens hardcore spelen !

Ivm die auto-repair-functie heb je gelijk, dat ze dat vlug in softcore stoppen. pig

volgens mij zal die auto repair, gewoon een perk zijn, zoals rapper reloaden,, dus er zullen tactics wel betere perks zijn, Bv die reload da sneller gaat, is de andere vechicel rapper kapot da zij kunnen repairen;D
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL zo sep 04, 2011 8:52 am

dimply schreef:Dit duid duidelijk op mij

De laatste tijd moet ik me steeds weer aanpassen aan die softcoremannen die een killcammeke nodig hebben en de vijand zo nodig moeten kunnen highlighten om erop te schieten.
.

Sorry dat ik een noob ben in de shooterwereld en geen hardcore gamer zoals jullie ...

Geen zorgen maken, Dimply. Eens ge gewoon zijt hardcore te spelen, wil je niks anders meer. Wink
Bezie het als volgt : ge moet niet een hele lader leegknallen, één burst is genoeg. En ze weten je niet direct zitten als ge eens als sniper speelt !
Was vroeger ook geen sniper, maar nu gaat het heel wat beter... Suspect
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  dimply zo sep 04, 2011 9:02 pm

Shooters is nieuw voor mij.
BFBC2 heb ik veel te laat gekocht om mee te zijn met de rest,ik ken de mappen (nog) niet zo goed,de wapens,de technieken van het rushen.....
Wat ik gemerkt heb dat ik nog teveel afwacht en mijn reactie is te traag.
Ik aanzie dit game als een leerfase voor mij.

Geen zorgen maken, Dimply. Eens ge gewoon zijt hardcore te spelen, wil je niks anders meer

Ik maak me geen zorgen verre van...heb een stuk of 3 keer hardcore geprobeerd en werd daar om de 10 passen afgeknald,dus was mijn keuze voor de soft snel gemaakt.
Daar wordt ik maar om de 20 passen afgeknald lollll (grapje jocolor )




dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL zo sep 04, 2011 10:06 pm

Ik weet het, heb vaak hetzelfde voor. Niettegenstaande ik al heel wat shooters heb gespeeld, heb ik in bfbc2 toch ook heel wat geleerd. Ik bezie deze game ook als opstapje naar battlefield 3. Ik ben zinnens die game helemaal anders te spelen. ik heb gemerkt dat ik nog steeds teveel rush. een jammerlijke fout door jaren cod te spelen.
ik ben zinnens mijn huid wat duurder te verkopen in BF3. Of dat gaat lukken is wat anders, een speelstijl aanpassen is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het moet mi mogelijk zijn mijn k/d serieus op te schroeven ( zou content zijn met een k/d van ong. 1. )

Edit... en zelfs die k/d is geen doel op zich. Gewoon het samen spelen. Als je alleen speelt gaat het vaak een pak minder goed. Samen spelen en mekaar helpen is gewoon veel leuker. Je scoort er zowiezo meer punten mee.
Over hardcore en softcore zijn de meningen verdeeld. Het is wellicht leuk om als nieuweling softcore te spelen maar ik geloof echt niet dat de hulpjes een betere gamer van je maken.
Ik heb gewoon van in 't begin hardcore geselecteerd omdat ik vaak andere shooters speel die zowiezo hardcore zijn ( flashpointreeks ) en heb gewoon niet omgekeken naar softcore, tot er recent een heel aantal mensen bijkwamen die nooit hardcore speelden maar softcore.
Ik heb games altijd al zo realistisch mogelijk willen spelen. Dood is dood, basta. Voor mij zijn dingen als een killcam en het highlighten van de vijand echt te mijden in shooters. Sommigen zeggen dan dat ze zo makkelijker campers kunnen ontdekken. Pfff. Die worden ook in hardcore ontdekt.
Trouwens, nu we in BF3 in "prone" zullen kunnen vechten, ga ik het niet laten. A kill is a kill ! Laughing

Mja, ik ga beiden eens vergelijken in BF 3, maar ben er vrij zeker van dat ik die game toch ook meestal in de hardcoremode zal vertoeven. Het ligt me gewoon beter.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  dimply ma sep 05, 2011 1:31 am

BF3 zal ook hardcore worden bij mij .
Ik vond het al niet logisch dat je als sniper niet kon gaan liggen in BF Shocked
dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees ma sep 05, 2011 4:12 am

Hardcore is echt wel beter dan soft, omdat je meer op tactisch moet spelen, Heb ook hardcore leren spelen door den thor:D
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL ma sep 05, 2011 5:18 am

Bot ( back on topic )
30 fps. For consoles.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JYe7hDbJ6tQ
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL wo sep 07, 2011 6:29 am

Ik zal er zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En denk dat ik de volgende "ziek" ga melden Razz
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=25174
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  dimply wo sep 07, 2011 7:09 am

Ik zal er zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mhhh ...de kleine letterkes gelezen THOR ?

"lijst deelnemende winkels volgt nog"
Hopelijk voor jou doet je dichts bijzijnde GM ook mee Smile
dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL wo sep 07, 2011 9:57 pm

Die van Aalst zal wel meedoen. paar jaar geleden de launch van gta4 meegemaakt en geschrokken van de opkomst ! Honderden mensen stonden daar 's nachts op 't voetpad, allemaal te wachten op dat spel. Ik verbaasde me daar toch wel over. zo een nachtlaunch is toch wel iets speciaals.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees vr sep 09, 2011 3:40 am

Nieuwe BF 3 teaser,

Kwijl kwijl Very Happy

domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL vr sep 09, 2011 8:46 pm

Jajaaa, zeg maar dada tegen mw3. Die game gaat gewoon weggeblazen worden. Alleen al bij het bekijken van die filmpjes worden mijn verwachtingen ver overtroffen. Dit zou wel eens de topper kunnen worden waar ik al jaren op zit te wachten.
Benieuwd voor de eerste reviews die er aan gaan komen.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL za sep 10, 2011 10:10 pm

Reeds meer dan 1.250.000 preorders voor BF3, betere grafics ( zelfs op console ) dan MW3,... Info => http://www.enterbf3.com/
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees zo sep 11, 2011 10:24 am

De Xbox 360-versie van Battlefield 3 verschijnt mogelijk op twee disks. Dat blijkt uit een Japanse poster ter promotie van de game.

De poster vermeldt bij de productinformatie van de Xbox 360-versie het volgende: 'DVD-ROM X 2'. Ter vergelijking: bij de PlayStation 3-versie staat 'BD-ROM X 1'. Omdat Battlefield 3 zowel een singleplayer- als een multiplayer-component kent, is het mogelijk dat deze op verschillende disks uitgebracht worden. Zo zou tijdens het spelen van de single- of multiplayer niet van dvd hoeven te worden gewisseld. Uitgever Electronic Arts heeft vooralsnog niet gereageerd op de kwestie.

De lagere opslagcapaciteit van dvd's ten opzichte van blu-rays maakt dat ontwikkelaars hun games voor de Xbox 360 steeds vaker op meerdere disks uitbrengen. Zo verschenen Castlevania: Lords of Shadow en L.A. Noire voor al op respectievelijk twee en drie dvd's en komt ook Rage op drie disks.
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL ma sep 12, 2011 3:28 am

domigees schreef:Nieuwe BF 3 teaser,

Kwijl kwijl Very Happy


Operation guillotine continues .... 09/16/2011... Wat zou dat willen zeggen ? Rest van 't filmke of gaan ze meer lossen ?
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees ma sep 12, 2011 3:42 am

idd meer van et filmke;)
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  R1TM1X vr sep 16, 2011 3:20 am

domigees schreef:De Xbox 360-versie van Battlefield 3 verschijnt mogelijk op twee disks. Dat blijkt uit een Japanse poster ter promotie van de game.

De poster vermeldt bij de productinformatie van de Xbox 360-versie het volgende: 'DVD-ROM X 2'. Ter vergelijking: bij de PlayStation 3-versie staat 'BD-ROM X 1'. Omdat Battlefield 3 zowel een singleplayer- als een multiplayer-component kent, is het mogelijk dat deze op verschillende disks uitgebracht worden. Zo zou tijdens het spelen van de single- of multiplayer niet van dvd hoeven te worden gewisseld. Uitgever Electronic Arts heeft vooralsnog niet gereageerd op de kwestie.

De lagere opslagcapaciteit van dvd's ten opzichte van blu-rays maakt dat ontwikkelaars hun games voor de Xbox 360 steeds vaker op meerdere disks uitbrengen. Zo verschenen Castlevania: Lords of Shadow en L.A. Noire voor al op respectievelijk twee en drie dvd's en komt ook Rage op drie disks.
das de schuld van die plooiers van toschiba under laten door blu ray gvd Very Happy
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees vr sep 16, 2011 3:45 am

R1TM1X schreef:
domigees schreef:De Xbox 360-versie van Battlefield 3 verschijnt mogelijk op twee disks. Dat blijkt uit een Japanse poster ter promotie van de game.

De poster vermeldt bij de productinformatie van de Xbox 360-versie het volgende: 'DVD-ROM X 2'. Ter vergelijking: bij de PlayStation 3-versie staat 'BD-ROM X 1'. Omdat Battlefield 3 zowel een singleplayer- als een multiplayer-component kent, is het mogelijk dat deze op verschillende disks uitgebracht worden. Zo zou tijdens het spelen van de single- of multiplayer niet van dvd hoeven te worden gewisseld. Uitgever Electronic Arts heeft vooralsnog niet gereageerd op de kwestie.

De lagere opslagcapaciteit van dvd's ten opzichte van blu-rays maakt dat ontwikkelaars hun games voor de Xbox 360 steeds vaker op meerdere disks uitbrengen. Zo verschenen Castlevania: Lords of Shadow en L.A. Noire voor al op respectievelijk twee en drie dvd's en komt ook Rage op drie disks.
das de schuld van die plooiers van toschiba under laten door blu ray gvd Very Happy

maakt mij eig niveel uit, zo krijgt xbox tog zelfde GFX dan PS3 i dont care als da 2 cd's zijn
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  domigees vr sep 16, 2011 1:16 pm

BF3 Heeft eindelijk XBOX beelden vrijgegoven,
en het sta mij nog goed aan ook Very Happy, ge moet ook ni verwachten dat de GFX van pc dichtbij bendadert,
maar vind het er tog zeer vet uitzien



domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL di sep 20, 2011 9:23 am

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/09/19/battlefield-3-open-beta-dates-announced.aspx
Wat wil zeggen dat ik de 27 ste september de open beta kan spelen, wie MOH tier edition niet heeft kan de 29 ste aan de slag.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL ma sep 26, 2011 11:39 pm

We zijn de 27 ste, staat ie op xboxlive ??? Vrees een beetje dat ik hem niet zal kunnen spelen, ze gingen een email sturen met een 48h code, maar nog niks ontvangen, of moest ik daar zelf actie voor ondernemen ?
Zal geheel tegen mijn gewoonte zijn : thuiskomen en xbox opzetten. En dan hopen dat die demo kan gespeeld worden...
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  R1TM1X di sep 27, 2011 4:15 am

THOR VL schreef:We zijn de 27 ste, staat ie op xboxlive ??? Vrees een beetje dat ik hem niet zal kunnen spelen, ze gingen een email sturen met een 48h code, maar nog niks ontvangen, of moest ik daar zelf actie voor ondernemen ?
Zal geheel tegen mijn gewoonte zijn : thuiskomen en xbox opzetten. En dan hopen dat die demo kan gespeeld worden...
http://www.eurogamer.nl/articles/2011-09-27-battlefield-3-beta-start-vandaag_2

en voor de leifhebbers een BF3 montage
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  THOR VL di sep 27, 2011 5:55 am

De demo is er dus.
Nog maar één keer een stukje van de map "metro" gespeeld en ziet er wel cool uit. Rankingsysteem is 't zelfde als bfbc2, enkel wat grafischer uitgewerkt. De pronemode zal hier belangrijk worden. Vorderen gebeurt dus voorzichtigjes aan. Snipers zullen hier zeker hun gading vinden. In 't begin heb je zonder scope weinig kans tegen die mannen die ergens liggen te snipen. Gelukkig krijg je vrij vlug een scope, da's toch al wat beter.
Sound en grafics zijn goed, geen gesputter in framerate, vlotte verbinding.

Ik weet niet wat het is, maar ergens had ik meer verwacht. Wellicht heeft dit te maken met het feit dat er geen voertuigen in de map zitten. Kan zijn dat ze er wel zijn, maar heb er nog geen gezien. Zoals reeds gezegd heb ik nog maar één spel gespeeld, dus moet nog wat wegwijs geraken.

Naar goede gewoonte zijn het weer vrij grote mappen, men koos voor 't speltype rush, wat me minder ligt dan conquest. Moet nog eens goed kijken, maar denk dat men ook softcore speelt.

Verwacht geen heel groot verschil met bfbc2, 't ziet er allemaal wat fraaier uit maar denk dat de consoleversies een afkooksel zijn van de pc-versie.

Leuk, maar had geen "Waaaaauw-ervaring".
Misschien komt het nog, eens we de voertuigen kunnen testen ? Wie weet...
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Battlefield 3 - Pagina 7 Empty Re: Battlefield 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum