Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oversteek PS3-> xbox

5 plaatsers

Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty oversteek PS3-> xbox

Bericht  domigees vr mei 27, 2011 6:11 am

Overstappen van PS3 naar Xbox360

Sony had het eindelijk voor elkaar, ze waren de Xbox360 wereldwijd in het aantal verkochte consoles voorbij gestreefd. Een mijlpaal, maar nu het PSN het begeeft zou Microsoft wel eens een comeback kunnen maken. In een tijd waarin iedereen een slaatje probeert te slaan uit het lijden van Sony, heeft er namelijk een onderzoek plaatsgevonden. Hierin werden mensen gevraagd naar hun vertrouwen in Sony en het overwegen van een overstap naar de concurrent, de Xbox360. Zo’n 61 procent van de mensen geeft aan dat hun vertrouwen in de PlayStation 3 flink gedaald is na het hele PSN debakel. Daarnaast overweegt 20 procent van de ondervraagden om over te stappen op de Xbox360. Het zijn natuurlijk sensatiestatistieken, maar hoe langer deze onzin met PSN duurt hoe meer Xbox360 consoles er over te toonbank zullen gaan de komende dagen.

Bron:

http://www.pu.nl/nachtwacht/Overstappen_van_PS3_naar_Xbox360.aspx?id=950
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  Miiichaelll vr mei 27, 2011 7:04 am

Als xbox gebruiker kan ik dit enkel bemoedigen!!
Raar nu er trg problemen zijn met PSN begint Sony geruchten rond te sturen dat ze met de PS4 bezig zijn enzo
gewoon om de mensen hun intresse op te wekken en om te blijven dit kan echt geen toeval zijn!!
lol!
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  THOR VL vr mei 27, 2011 7:37 am

Allez, mannekes, dit zijn idd statistieken....
Feit is ( uit proefondervindrelijke tests bij kids van 10-12 jaar ) dat mensen de firmanaam "playstation" ver boven de firmname "xbox" verkiezen. Ik , als gamer spreek uit ervaring. Als ik in Laken vraag welke "computerspellen" die gasten spelen, komt er als geheid PS2 uit ( sommigen hebben al een PS3 ) ,in tweede plaats is het een Wii... Wie kent X360 ? ......... De meester What a Face

Allez, ik moet er geen tekening bij maken... Playstation is nog steeds HET merk, Wiiii kent ook iedereen. Xbox is voor de goegemeente van de kids tot 12 jaar nog de nobele onbekende.

Aan ons om hier verandering in te brengen. Laten we onze kids nu eenmaal opvoeden met X 360 games... pirat
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  domigees vr mei 27, 2011 8:11 am

THOR VL schreef:Allez, mannekes, dit zijn idd statistieken....
Feit is ( uit proefondervindrelijke tests bij kids van 10-12 jaar ) dat mensen de firmanaam "playstation" ver boven de firmname "xbox" verkiezen. Ik , als gamer spreek uit ervaring. Als ik in Laken vraag welke "computerspellen" die gasten spelen, komt er als geheid PS2 uit ( sommigen hebben al een PS3 ) ,in tweede plaats is het een Wii... Wie kent X360 ? ......... De meester What a Face

Allez, ik moet er geen tekening bij maken... Playstation is nog steeds HET merk, Wiiii kent ook iedereen. Xbox is voor de goegemeente van de kids tot 12 jaar nog de nobele onbekende.

Aan ons om hier verandering in te brengen. Laten we onze kids nu eenmaal opvoeden met X 360 games... pirat

idd als men kinder later vragen wat is een playstation gewoon iets andwoorden dat waar is '' een console voor de noobs"" hahah XD go xbox.... Go Hardcore
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  slamori Jim zo mei 29, 2011 1:51 pm

De enige noobs zijn de mannen die maar op één console gericht zijn. Altijd al gezegd en het zal niet veranderen.
Als ik enkel nog maar denk welke toppers ik had gemist mocht ik een Sony of Microsoft fanboyke had geweest ....
ieder zijn ding zeker, ik speel toch liever een exclusieve top game op men PS3/360 dan op een forum wat brol te schrijven over een console die ik niet heb clown

slamori Jim
noob
noob

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  topjoint ma mei 30, 2011 1:39 am

Ik heb de PS3 ook gehad en ben geen fanboy ofzo maar heb hem na een paar maanden weer verkocht.
Op het laatste gebruikte ik hem alleen als bluray speler ipv console.
Dus heb ik me een Bluray speler gekocht en PS3 verkocht want heb maar weinig toppers tegengekomen die me konden bekoren.
Sony was goed in beloftes maar nakomen was iets anders zoals GT 5,zag er uit als GT 4 en beloofden schademodel en waar was dat.
En dan heb je nog altijd dat installeren van soms 25GB,dat een eeuwigheid kon duren.
Dus voor mijn genre van games is het de XBOX 360,en dat is niet gesproken als fanboy,maar als iemand die beide consoles heeft gehad.


grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

oversteek PS3-> xbox Empty Re: oversteek PS3-> xbox

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum