Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke games speelde je in 2010 en welke waren de moeite waard ?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke games speelde je in 2010 en welke waren de moeite waard ? Empty Welke games speelde je in 2010 en welke waren de moeite waard ?

Bericht  THOR VL ma okt 03, 2011 6:02 am

Ik kocht volgende games :
* Medal Of Honor : leuk tijdverdijf. Geen topper maar ook geen slechte game.
* Duke nukem : niet uitgespeeld, vond ik op niks trekken
* La Noire : leuk tijdverdijf. Geen topper, ook geen flopper
* Homefront : eentje dat ik beter in de winkelrekken had laten liggen.
* Operation flashpoint Red River : hardcore oorlog. Blijft een topper voor realismefans
* Formula 1 2011 : niettegenstannde ze er weer niet in slaagden een game te leveren die af is, toch de enige racer die voor mij de moeite waard is. Adrenaline !

Alleen nog Battlefield 3 zal deze lijst aanvullen.

Niettegenstaande ik veel minder games koop dan vroeger en vaak eerst de demo speel toch nog 2 miskopen gedaan.

De game die ik het meest speelde was ongetwijfeld Battlefield bad company 2, maar da's als ik 't juist heb een game van 2010. Zo zie je maar...
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke games speelde je in 2010 en welke waren de moeite waard ? Empty Re: Welke games speelde je in 2010 en welke waren de moeite waard ?

Bericht  dimply ma okt 03, 2011 10:53 pm

Ik heb een paar games gekocht dit jaar en degene die mij het meest bekoord heeft is:
R.U.S.E

Alhoewel ik hem liever op mijn laptop speel dan op de XBox (heb het game voor beide gekocht)
dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum