Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

COD black ops... Wat denk jij ervan ?

+3
topjoint
Miiichaelll
THOR VL
7 plaatsers

Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  THOR VL za mei 21, 2011 8:15 am

Toegegeven, is een rushshooter, maar wat denk jij van deze game ? Is het een topper of een flopper ? Ik denk er het mijne van ( flopper ) maar jullie ???
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  Miiichaelll za mei 21, 2011 10:39 pm

THOR VL schreef:Toegegeven, is een rushshooter, maar wat denk jij van deze game ? Is het een topper of een flopper ? Ik denk er het mijne van ( flopper ) maar jullie ???

Tegen andere COD's is het mss een flopper..
Maar ik amuseer me er toch mee door enkel de meer specialere wapens te gebruiken vooral shotguns en smg's (buiten ak74u)
Maar ik kan dit game toch niet langer spelen dan 3uur aan een stuk wat wilt zeggen dat ik dan al beu ben..
Ik denk dat Black Ops juist zo populair blijft omdat het zombies heeft meer niet
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  topjoint zo mei 22, 2011 5:00 am

Een mislukte kans op een goede shooter.
En ik heb hem al lange tijd langs de kant liggen,ga hem zo goed als zeker wel verkopen.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  jupilertje zo mei 22, 2011 8:53 pm

Ik vind hem nog steeds TOP Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Kijk al uit naar nieuwe mappen en naar MW3

jupilertje
noob
noob

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 21-05-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  domigees ma mei 23, 2011 4:20 am

zoals altijd bij cod

Single player dikke fun, multi ook tot ge max lvl zijt, wa kunde dan doen, gans op nieuwe beginne huraay!Very Happy
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  CeZipp di mei 24, 2011 5:07 am

Topper!! Competitief is het echt vééél beter dan MW2 en de support van Treyarch uit is ook veel groter dan in der tijd met Infinity Ward en WM2.
Natuurlijk geraak ik ook wel eens gefrustreerd, maar ze hebben eigen bijna alles wat slecht was in de vorige CoD verbeterd:
* kilstreaksysteem is nu veel beter.
* geen OMA-Launchers
* Quickscopen vermindert
* Commando weg
* Painkiller weg

En bovendien hebben ze zelf veel nieuwe goede zaken toegevoegd:
* Create A Clas 3.0
* Playercard
* Theater Mode
* interactieve maps
* Competition playlist

Maar natuurlijk ook enkele minder goede dingen:
* Motion sensor & Jammer
* Second Chance
* wapens niet goed gebalanceerd
* persoonlijk vind ik al lang dat UAV een te sterke killstreak is voor amper 3 (2) kills. Dit klinkt misschien absurd, maar vaak haal je meer kills
met een UAV (onrechtstreeks) dan met bijv. een Atack Helicopter ;D

Misschien kunnen jullie hier nog enkele dingen aan toevoegen, het was enkel ter illustratie van mijn mening. Er zitten enkele minder goede zaken in maar ik vind deze over het algemeen geen echte game-breakers dus voor mij blijft Black Ops echt wel een goede game, met hier en daar wat ruwe kantjes ;D Het zijn ook vaak de spelers zelf die de exploits in dit spel extra gaan benutten natuurlijk (zoals Ghost)

grtz Sleep

CeZipp
noob
noob

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 22-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  domigees di mei 24, 2011 5:14 am

de game interesanter maken voor teamplay zou een optie zijn,
bijna alle modes zijn rush rush rush behalve de capture flag en bom spelletjes ofcourse.
een uitgewerkt clan gebeuren, zoals ik al veel over gepraat heb
bv clan maken op mw2 leader kan rangen uit delen team captain fzo, maar past mss niet bij de game zelf, dus zou het beter wat zijn voor BF 3 Very Happy
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  CeZipp di mei 24, 2011 9:15 am

domigees schreef:de game interesanter maken voor teamplay zou een optie zijn,
bijna alle modes zijn rush rush rush behalve de capture flag en bom spelletjes ofcourse.
een uitgewerkt clan gebeuren, zoals ik al veel over gepraat heb
bv clan maken op mw2 leader kan rangen uit delen team captain fzo, maar past mss niet bij de game zelf, dus zou het beter wat zijn voor BF 3 Very Happy

Rush Rush Rush is enkel in pubs, zelfs met CTF, competitief valt dat nog wel mee. Waar ik mij vooral aan erger aan teamplay zijn de random teammates in pubs die zich niets aantrekken van de objective en gewoon heel de tijd TDM zitten te spelen. ;D

CeZipp
noob
noob

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 22-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  domigees wo mei 25, 2011 4:06 am

CeZipp schreef:
domigees schreef:de game interesanter maken voor teamplay zou een optie zijn,
bijna alle modes zijn rush rush rush behalve de capture flag en bom spelletjes ofcourse.
een uitgewerkt clan gebeuren, zoals ik al veel over gepraat heb
bv clan maken op mw2 leader kan rangen uit delen team captain fzo, maar past mss niet bij de game zelf, dus zou het beter wat zijn voor BF 3 Very Happy

Rush Rush Rush is enkel in pubs, zelfs met CTF, competitief valt dat nog wel mee. Waar ik mij vooral aan erger aan teamplay zijn de random teammates in pubs die zich niets aantrekken van de objective en gewoon heel de tijd TDM zitten te spelen. ;D

woops deed ik ook bij cod mw2 tot ik merkte dat ik veel meer xp kreeg door gewoon bommeke te planten of flags te nemen:D
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  R1TM1X ma jul 18, 2011 12:02 am

De extra's zoals playercard ontwerpen zijn wel leuk maar grafisch is dit spel bucht
en de vele campers werken op mijn systeem spas-12 + silencer is perfect om campers te mollen
geen fan maar speel het soms omdat op bo men kd me niks kan schelen terwijl ik op bf altijd goed wil spelen
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

COD black ops... Wat denk jij ervan ? Empty Re: COD black ops... Wat denk jij ervan ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum