Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ? Empty Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

Bericht  THOR VL za aug 27, 2011 9:01 pm

Stel dat je zelf een game zou kunnen ontwikkelen, hoe zou die er dan uitzien ?

Voor mij zou dat een battlefield op zijn middeleeuws zijn, grafics in de aard van assassin's creed en warfare in de aard van batllefieldserie. Je zou ook verschillende klasses hebben : de sniper = boogschutter de assault = zwaardvechter, ridders te paard ( cavalerie ) enz... Ik zie het al voor me : zo een kasteel innemen met gevechten van man tot man in de smalle torengangetjes en de jonkvrouw ( is ne keer wat anders dan een stomme vlag ) meeslepen naar je eigen burcht... Twisted Evil
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ? Empty Re: Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

Bericht  dimply za aug 27, 2011 9:11 pm

volledig akkoord met THOR

Ik speel graag middeleeuwse games ....
Mijn meest favoriete spel op de pc was "Stronghold" (en binnenkort komt er daar eindelijk een nieuwe van uit)

Ik heb de Total war medieval 2 liggen en heb ook de eerste assasins creed ,dus toch allemaal een beetje die richting uit.

Persoonlijk zou ik zelf een space sim uitbrengen.
je eigen bedrijf opstarten,space ship bouwen,personeel aanwerven en "space the final frontier,these are the voyages of the startship DIMPS our mission is to explore strange new worlds and bla bla bla"
Dus niet een puur shooter maar ééntje zo a la "star trek" style.


dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ? Empty Re: Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

Bericht  Mister Virus Be za aug 27, 2011 10:42 pm

Simpelweg oblivion online met eigen guildbouwmogelijkheden.
Mister Virus Be
Mister Virus Be
rookie
rookie

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 20-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ? Empty Re: Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

Bericht  domigees zo aug 28, 2011 12:14 am

Mister Virus Be schreef:Simpelweg oblivion online met eigen guildbouwmogelijkheden.

idd online oblivion, The Real MMORPG naar consoles bringen:D
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ? Empty Re: Hoe zou jouw favoriete game er uitzien ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum