Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  THOR VL di jul 05, 2011 8:08 pm

Het is wellicht niet de moeilijkste, maar 't gaat om twee achievements in battlefield bad company 2.
De eerste is waar je een helikopter moet afknallen met een stationary rocketlauncher. Raar, om een of andere reden lukt het me niet. De tweede, in 't zelfde spel is een roadkill met de helikopter. Ook deze lukt me blijkbaar niet.
Blijven proberen, zeker ?
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  R1TM1X ma jul 18, 2011 12:56 am

blijven gaan Smile

mij lukt de tu es brute achi niet 5vrienden kniven het spel steekt u automatisch bij vrienden dus :s
en de 20 demo kills heb ik er nog 10 nodig probleem is als ik een huis opblaas de ontploffing meestal het dodelijke gedeelte is
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  B3rker ma jul 18, 2011 9:16 am

Act 5 insane level Complete bij Gears of War
B3rker
B3rker
rookie
rookie

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ieper

http://www.google.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  iErik7 di jul 19, 2011 9:04 am

THOR VL schreef:Het is wellicht niet de moeilijkste, maar 't gaat om twee achievements in battlefield bad company 2.
De eerste is waar je een helikopter moet afknallen met een stationary rocketlauncher. Raar, om een of andere reden lukt het me niet. De tweede, in 't zelfde spel is een roadkill met de helikopter. Ook deze lukt me blijkbaar niet.
Blijven proberen, zeker ?
Roadkill is vrij simpel, gaat het beste met de UAV.
Zodra je een vijand ziet van boven gezien, snel duiken naar beneden en dan druk je hem zo plat.
Achievement popte zo op mijn scherm Wink.
Heb ook eens met een heli 5 mannekes weggemaaid met de rotor, was lache! Razz

iErik7
noob
noob

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  THOR VL di jul 19, 2011 6:48 pm

Is me onlangs gelukt. Het liefst vlieg ik me de hue ( of hoe schrijf je dat ) op die map met de windmolens. Die helikopters zijn mi veel betere bestuurbaar dat de apaches of de russische tegenhanger. Toen ik een sniper zag in de bosjes heb ik hem eens lekker geplet. Very Happy
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  R1TM1X di jul 19, 2011 7:19 pm

THOR VL schreef:Is me onlangs gelukt. Het liefst vlieg ik me de hue ( of hoe schrijf je dat ) op die map met de windmolens. Die helikopters zijn mi veel betere bestuurbaar dat de apaches of de russische tegenhanger. Toen ik een sniper zag in de bosjes heb ik hem eens lekker geplet. Very Happy

MAP: heavy metal en black hawk dus
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  THOR VL di jul 19, 2011 7:23 pm

R1TM1X schreef:
THOR VL schreef:Is me onlangs gelukt. Het liefst vlieg ik me de hue ( of hoe schrijf je dat ) op die map met de windmolens. Die helikopters zijn mi veel betere bestuurbaar dat de apaches of de russische tegenhanger. Toen ik een sniper zag in de bosjes heb ik hem eens lekker geplet. Very Happy

MAP: heavy metal en black hawk dus

Juist, ja. Dat was't. Gelukkig zijn er mensen die de moeite doen dat allemaal te onthouden. Maar die black hawk is wel enorm leuk te besturen.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  R1TM1X di jul 19, 2011 7:57 pm

THOR VL schreef:
R1TM1X schreef:
THOR VL schreef:Is me onlangs gelukt. Het liefst vlieg ik me de hue ( of hoe schrijf je dat ) op die map met de windmolens. Die helikopters zijn mi veel betere bestuurbaar dat de apaches of de russische tegenhanger. Toen ik een sniper zag in de bosjes heb ik hem eens lekker geplet. Very Happy

MAP: heavy metal en black hawk dus

Juist, ja. Dat was't. Gelukkig zijn er mensen die de moeite doen dat allemaal te onthouden. Maar die black hawk is wel enorm leuk te besturen.

Ik vind de vietnam chopper leuker enkel een beetje licht armor
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  B3rker wo jul 20, 2011 2:30 am

hoeveel damage kan hij verdragen dan?
B3rker
B3rker
rookie
rookie

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ieper

http://www.google.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke was voor jou de moeilijkste achievement ? Empty Re: Welke was voor jou de moeilijkste achievement ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum