Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deviate eSports.BO

+3
slamori Jim
THOR VL
Methodd
7 plaatsers

Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Deviate eSports.BO

Bericht  Methodd di mei 31, 2011 7:22 am

Wij zijn TeamDeviate, wij zijn een competieve clan op BlackOps en spelen Gamebattles, Decerto, ContenderGaming, ConsoleGaming, ...
We zijn een van de "beste" teams in belgie dat competief speelt met ex-1ste plaats op GB all-BE LineUp en nu ook undefeated tegen vanalle belgische clans en close games speelt tegen in7 e-sports(#1 BE Team).

Onze momentele Lineup

Naam | GT | Rol

Methodd | deviate Method | Objective player
StaR | deviate StaaaR | Main Slayer
Ryuu | hG Ryuu | Support Player
ReaPeRz | BEx4 ReaPeRz | Support / Slayer(Inactive)
+1 Vervanging(Nog iemand aan het zoeken.)

Mensen dat willen scrimmen(Clanmatch), Organisaties dat een team wilt sponseren/zoekt , ....

Add Method of Star maar voor contact.
Goodluck nog en hopelijk komen er wat meer goede BE teams!

Methodd
noob
noob

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 31-05-11

http://www.decerto.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  THOR VL vr jun 03, 2011 6:10 am

We doen ons best... pirat
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  slamori Jim vr jun 03, 2011 10:27 am

Moet nu eerlijk zeggen dat dit mij toch erg aan het lachen maakt, ma bon.
Objective player, Slayer, support?? Heb je dan tegenwoordig al " soorten " gamers die al een bepaalde job moeten doen in Clanwars?

slamori Jim
noob
noob

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  THOR VL vr jun 03, 2011 8:50 pm

slamori Jim schreef:Moet nu eerlijk zeggen dat dit mij toch erg aan het lachen maakt, ma bon.
Objective player, Slayer, support?? Heb je dan tegenwoordig al " soorten " gamers die al een bepaalde job moeten doen in Clanwars?

Ge hebt chance dat ge nooit bij BeG gezeten hebt, Jim. Daar moest ge zelfs tegen uw goesting clanmatches spelen tot 3 uur 's nachts.
Nu serieus, er worden idd afspraken gemaakt. De één is beter met een sniper, de ander is een goede rusher, etc... Die teams zijn idd uitgebalanceerd. Zonder teamwork loop je in een game als cod als kip zonder kop rond. Kom dan maar eens uit tegenover een tegenstander die wel tactisch speelt...
Voor sommige teams is dit geen spelleke meer, aan de top valt er al eens wat geld te rapen.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  topjoint za jun 04, 2011 1:37 am

Juist Thor en bij BeG had je ook verschillende spelers en moesten daar bovenop en dat buiten spelen tot snachts nog in de week 2 dagen op trainen en verplicht.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  Methodd zo jun 05, 2011 5:44 am

slamori Jim schreef:Moet nu eerlijk zeggen dat dit mij toch erg aan het lachen maakt, ma bon.
Objective player, Slayer, support?? Heb je dan tegenwoordig al " soorten " gamers die al een bepaalde job moeten doen in Clanwars?

Waarom is dit zo grappig? als je ooit op een hoog niveau gaat spelen zal je zien dat bij pro-teams de roles een standaart zijn, iedereen heeft zijn rol dat hij goed in is en weet ook wat hij moet doen..Het is niet echt een 'soort' maar gewoon een manier om te zien in wat iemand goed in is.

Methodd
noob
noob

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 31-05-11

http://www.decerto.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  THOR VL zo jun 05, 2011 5:52 am

Methodd schreef:
slamori Jim schreef:Moet nu eerlijk zeggen dat dit mij toch erg aan het lachen maakt, ma bon.
Objective player, Slayer, support?? Heb je dan tegenwoordig al " soorten " gamers die al een bepaalde job moeten doen in Clanwars?

Waarom is dit zo grappig? als je ooit op een hoog niveau gaat spelen zal je zien dat bij pro-teams de roles een standaart zijn, iedereen heeft zijn rol dat hij goed in is en weet ook wat hij moet doen..Het is niet echt een 'soort' maar gewoon een manier om te zien in wat iemand goed in is.

Daarom ook dat ze bij die topteams juist wel kijken naar je K/D-ratio. Zoiets zegt immers enorm veel over hoe goed je bent in een bepaalde game en ge kunt er niet mee foefelen. De andere termen die Methodd hier gebruikt zijn meer insidertermen. Mensen die dat gewoon omdat ze clanmatches spelen tegen andere clans "goochelen" daarmee, voor de rest is 't Chinees.
Als je bv bij gamebattles ingeschreven bent moet je dan een tegenstander zoeken en die termen vertellen wat je wil spelen, gametype, aantal personen, welke maps, etc...
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  Methodd zo jun 05, 2011 6:51 am

THOR VL schreef:
Methodd schreef:
slamori Jim schreef:Moet nu eerlijk zeggen dat dit mij toch erg aan het lachen maakt, ma bon.
Objective player, Slayer, support?? Heb je dan tegenwoordig al " soorten " gamers die al een bepaalde job moeten doen in Clanwars?

Waarom is dit zo grappig? als je ooit op een hoog niveau gaat spelen zal je zien dat bij pro-teams de roles een standaart zijn, iedereen heeft zijn rol dat hij goed in is en weet ook wat hij moet doen..Het is niet echt een 'soort' maar gewoon een manier om te zien in wat iemand goed in is.

Daarom ook dat ze bij die topteams juist wel kijken naar je K/D-ratio. Zoiets zegt immers enorm veel over hoe goed je bent in een bepaalde game en ge kunt er niet mee foefelen. De andere termen die Methodd hier gebruikt zijn meer insidertermen. Mensen die dat gewoon omdat ze clanmatches spelen tegen andere clans "goochelen" daarmee, voor de rest is 't Chinees.
Als je bv bij gamebattles ingeschreven bent moet je dan een tegenstander zoeken en die termen vertellen wat je wil spelen, gametype, aantal personen, welke maps, etc...

Dus als ik het begrijk google ik naar mijn scrims? ik speel ook Gamebattles/MLG/Decerto/CG/CSL/Consolegaming ...
En k/d zegt tbh niets over "hoe goed iemand is", ik ken genoeg mensen met ratio's van 2.00+ en als ze competief meespelen houden ze amper het tempo bij, lopen zo clueless rond, weten niet wat ze doen...
Enigste manier is gewoon scrimmen en naar de gameplays kijken, want als je objective speelt en je gaat 3-13 bv. met 7 flag captures dan ben je niet echt slecht want 7 caps halen vs een pro team is niet al te makkelijk.

Methodd
noob
noob

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 31-05-11

http://www.decerto.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  topjoint ma jun 06, 2011 1:46 am

Komt erop neer in feite dat je op mekaar bent ingespeeld en dat je daar op traint.
Heb dat ook jaren gedaan en om de duur weet je wat je teamleden gaan doen en hoe jij daar moet op reageren.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  Methodd di jun 07, 2011 7:34 am

topjoint schreef:Komt erop neer in feite dat je op mekaar bent ingespeeld en dat je daar op traint.
Heb dat ook jaren gedaan en om de duur weet je wat je teamleden gaan doen en hoe jij daar moet op reageren.

grtz Topjoint

Jij snapt het.

Methodd
noob
noob

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 31-05-11

http://www.decerto.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  THOR VL di jun 07, 2011 10:30 pm

En toch mag je een goede teamspeler zijn, maar met een k/d van 0.5 ga je het niet redden. Dan reageer je veel te traag. We hebben genoeg clanmatches gespeeld om dat te weten met BeG.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  Methodd zo jun 19, 2011 5:08 am

Trage reply ma kom :p

IK heb met iemand gespeeld dat een k/d van 0.77 had en hij speelde voor Dignitas tot ze gefold hadde?

Methodd
noob
noob

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 31-05-11

http://www.decerto.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  domigees zo jun 19, 2011 6:49 am

Methodd schreef:Trage reply ma kom :p

IK heb met iemand gespeeld dat een k/d van 0.77 had en hij speelde voor Dignitas tot ze gefold hadde?

ge ebt gij altijd uitzonderingen eh xD
domigees
domigees
amateur
amateur

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  dimply zo jun 19, 2011 7:27 am

Ik ga eerlijk moeten toegeven dat ik een NOOB ben in shooters (maar dat weet ik van mezelf)
"scrimmen" en dergelijke ...vraag me niet wat dit is,zal direct eens googlen lollll
Maar dat het er in Clans deftig aan toegaan,dat kan ik best geloven.

Ikzelf ben reeds 25 jaar Militair,getraind in oa:
FIBUA (Fighting In Buildings Under Attack)
TGS (Technieken Gevechts Schieten) verschillende modules
en bla bla ....

Als ik zo'n (deftige) shooter zie (die realistisch is) dan zie ik hetzelfde als in mijn situatie.
Ook wij hebben een functie in een groep,iedereen weet wat hij moet doen en wat men van elkaar verwacht.
Indien dit niet het geval is dan is dit als vuiligheid in een geoliede machine en kan die haperen.
Dus daarop trainen is een must,noodzaak....
Je kan een spel niet vergelijken met werkelijkheid,maar als je als een clan wil meedraaien aan de top (internationaal level) dan moet je op elkaar inspelen.
Spreken we nu over een game,sport of een werk het draait allemaal rond hetzelfde,namelijk.....training,afspraken en weten wat je doet en wat je moet doen.


dimply
dimply
rookie
rookie

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 26-05-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  CeZipp wo jun 22, 2011 7:19 pm

dimply schreef:Ik ga eerlijk moeten toegeven dat ik een NOOB ben in shooters (maar dat weet ik van mezelf)
"scrimmen" en dergelijke ...vraag me niet wat dit is,zal direct eens googlen lollll
Maar dat het er in Clans deftig aan toegaan,dat kan ik best geloven.

Ikzelf ben reeds 25 jaar Militair,getraind in oa:
FIBUA (Fighting In Buildings Under Attack)
TGS (Technieken Gevechts Schieten) verschillende modules
en bla bla ....

Als ik zo'n (deftige) shooter zie (die realistisch is) dan zie ik hetzelfde als in mijn situatie.
Ook wij hebben een functie in een groep,iedereen weet wat hij moet doen en wat men van elkaar verwacht.
Indien dit niet het geval is dan is dit als vuiligheid in een geoliede machine en kan die haperen.
Dus daarop trainen is een must,noodzaak....
Je kan een spel niet vergelijken met werkelijkheid,maar als je als een clan wil meedraaien aan de top (internationaal level) dan moet je op elkaar inspelen.
Spreken we nu over een game,sport of een werk het draait allemaal rond hetzelfde,namelijk.....training,afspraken en weten wat je doet en wat je moet doen.



Mooie vergelijking...
Het klopt inderdaad wat je zegt: je team moet 1 geheel vormen, een machine, waarbij iedereen op elkaar kan vertrouwen en iedereen zijn taak kan uitvoeren!! ;D

CeZipp
noob
noob

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 22-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Deviate eSports.BO  Empty Re: Deviate eSports.BO

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum