Belgian Xbox Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

+9
Marcquez
jupilertje
amateurflupke
Mister Virus Be
topjoint
Miiichaelll
begbodyguard
domigees
THOR VL
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  THOR VL ma mei 30, 2011 10:03 pm

Eéntje met 250gb HDD, dat moet een slim zijn.
Anders moogt ge dat recoveryspel gerust komen halen, moet het wel weer hebben, maar we kennen mekaar al hé Wink
Weet het, is een eindje bollen voor 17 euro maar moest ge in de buurt zijn... ( ge kunt het me dan terugbezorgen met den bbq )
Zie wel dat je alle data eerst van je "oude" HDD verwijdert. Hoe minder je moet gaan kopiëren, hoe vlugger dat gaat. Ik heb er al eens uren voor gezeten, maar de laatste keer was alles op een half uurke gefikst.
Spellen die je dus zeker niet meer gaat gaat spelen kan je best volledig deleten van je huidige hdd.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  Mister Virus Be ma mei 30, 2011 10:07 pm

Kun je van je oude doos naar de nieuwe met zo'n transferding werken? Anders heb ik da ook liggen hoor.
Mister Virus Be
Mister Virus Be
rookie
rookie

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 20-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  THOR VL ma mei 30, 2011 10:19 pm

Mister Virus Be schreef:Kun je van je oude doos naar de nieuwe met zo'n transferding werken? Anders heb ik da ook liggen hoor.

Ik denk het wel. Ik zit nu op 't werk, zal vanavond eens kijken naar de handleiding.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  topjoint di mei 31, 2011 1:23 am

Neen de die die je vroeger kon krijgen werken niet met de nieuwe.
In de Gamemania waar ik de mijne heb gekocht zeiden ze ook om via usb te doen en het is 2x gelukt.
Maar Jupi jij moet doen wat jij het best vind,kan alleen zeggen hoe het kan.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  jupilertje di mei 31, 2011 2:53 am

topjoint schreef:Neen de die die je vroeger kon krijgen werken niet met de nieuwe.
In de Gamemania waar ik de mijne heb gekocht zeiden ze ook om via usb te doen en het is 2x gelukt.
Maar Jupi jij moet doen wat jij het best vind,kan alleen zeggen hoe het kan.

grtz Topjoint
Als ik een nieuwe koop, probeer ik eerst eens met een USB-stick, heb er hier nog 1 liggen van 8GB, dat zal wel lukken. Alle downloadable content kun je toch gratis verkrijgen,hé? Dit moet ik niet overzetten, enkel opnieuw downloaden.

jupilertje
noob
noob

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 21-05-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  Mister Virus Be di mei 31, 2011 3:41 am

Alles wat je al gedownload hebt en dus ook voor betaald hebt zijn gelinkt aan je gamertag dus gewoon via die gamertag alles gratis opnieuw downloaden.
Mister Virus Be
Mister Virus Be
rookie
rookie

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 20-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  topjoint di mei 31, 2011 3:45 am

Juist is zoals Virus juist zei.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  ElectrObsession di mei 31, 2011 8:53 am

Ik zit aan mijn 3de exemplaar. Mijn eerste was een gewone Xbox. Mijn eerste 360 was van op de launch en daar heb ik het mee uitgehouden tot 2 jaar terug, RROD.
Binnen gedaan en een Jasper versie in de plaats gekregen. Sindsdien speel ik daar op, enigste nadeel is dat deze opvallend luidruchtig is tijdens het spelen Neutral

ElectrObsession
noob
noob

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  THOR VL di mei 31, 2011 10:17 am

ElectrObsession schreef:Ik zit aan mijn 3de exemplaar. Mijn eerste was een gewone Xbox. Mijn eerste 360 was van op de launch en daar heb ik het mee uitgehouden tot 2 jaar terug, RROD.
Binnen gedaan en een Jasper versie in de plaats gekregen. Sindsdien speel ik daar op, enigste nadeel is dat deze opvallend luidruchtig is tijdens het spelen Neutral

Sparen voor een slimmeke Wink
Ik heb ook de allereerste xdoos nog staan. Die werkt nog steed perfect !
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  Miiichaelll wo jun 01, 2011 9:10 pm

THOR VL schreef:
ElectrObsession schreef:Ik zit aan mijn 3de exemplaar. Mijn eerste was een gewone Xbox. Mijn eerste 360 was van op de launch en daar heb ik het mee uitgehouden tot 2 jaar terug, RROD.
Binnen gedaan en een Jasper versie in de plaats gekregen. Sindsdien speel ik daar op, enigste nadeel is dat deze opvallend luidruchtig is tijdens het spelen Neutral

Sparen voor een slimmeke Wink
Ik heb ook de allereerste xdoos nog staan. Die werkt nog steed perfect !

Nice zonder rrod?
Miiichaelll
Miiichaelll
rookie
rookie

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  THOR VL wo jun 01, 2011 10:16 pm

Yep, heeft jaren gewerkt zonder freezes of andere defecten. Waren wel "beren" van controllers, toen.
THOR VL
THOR VL
amateur
amateur

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 54
Woonplaats : Affligem

http://users.telenet.be/flemishgamers

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  topjoint do jun 02, 2011 1:18 am

Ja die pasten maar juist goed genoeg in de handen,maar vobd hun gewicht ook een beetje veel.
Maar op die eerste heb ik me online wel geamusseerd met Ghost Recon.

grtz Topjoint
topjoint
topjoint
rookie
rookie

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 19-05-11
Woonplaats : Kortrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  R1TM1X ma jul 18, 2011 1:10 am

heb mijne van release heeft dus geen HDMI poort speel dus op 1080i met component kabels en dus maar hdd van 15gig dus kan geen games instaleren heb nog 2gig vrij door patches en dlc
hij heeft wel E064 hdd error gehad maar met youtube opgelost
wat ook helpt is dat men verwarming NOOIT aanstaat en het altijd koel is op mijn kamer (iedereen die op men kamer komt noemt het te koud)
R1TM1X
R1TM1X
rookie
rookie

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : BASSEVELDE

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  B3rker wo jul 20, 2011 2:48 am

nog altijd aan m'n 2 eersten! ben van plan 3de bij te kopen.
B3rker
B3rker
rookie
rookie

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 17-07-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ieper

http://www.google.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel xboxconsoles kocht je al ? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel xboxconsoles kocht je al ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum